23 novembre 2011

Que calor !!!

Après 15h de bus sur une piste bien caotique, et qui va rester dans nos souvenirs, nous arrivons enfin, pas très frais à Sante Cruz notre dernière étape avant de quitter la Bolivie. Demain nous prenons l'avion pour Sao Paulo.

Actuellement, il est 15h et autant dire que la journée n'a pas été très intense. Dès l'arrivée à la gare, on a pris un tacos, pris le premier hôtel visité, couru vers la douche et fait une orgie de petit déj : omelette frites à 9h30 pour Bina et crêpe avec glace et chantilly pour Max plus 2 litres de jus d'oranges pressées (d'habitude une jarra fait un litre mais ici ça fait 2 ! :))§. On était affamés !

Ensuite on a flâné dans la ville, le centre ville est mignon et le reste n'a pas beaucoup d'intérêt ...

Il fait chauuuuddd, on est passé du polaire hier au mini short aujourd'hui ... on ne sait pas où se mettre ... et c'est comme ça que nous sommes arrivés ici pour accomplir au moins nos devoirs de blogeurs et boire un bon coca-cola frio !

Ah si Bina a enfin trouvé son chapeau et Max a peu racheter ses lunettes de piscine disparues...

Brasil, on arrive/ Brazil, na prit erdhem

....................................................................................................................................................................................
Cfare vape !!!

Pas 15 ore udhetim me autobus mbi nje rruge qe me kujton fshaterat e thelle te Shiqperise, dhe qe do ngelet ne mendjet tona, arritem me ne fund ne Santa Cruz, etapa e fundit ne Bolivi. Neser marrim avionin per Sao Paulo.

Tani qe po u shkruajme eshte ora 3 e pasdites dhe per te qene te sinqerte dita s'ka qene shume intensive. Sapo arritem ne stacion te trenit morem taksine e pare qe na doli perpara, paguam hotelin e pare qe ndeshem, vrapuam drejt dushit dhe kemi ngrene nje mengjes sikur te kishim jave pa ngrene: per Binen omelete+patate te skuqura ne 9 te mengjesit dhe per Maxin nje krep gjigand me akullore dhe krem; e gjithe kjo e shoqeruar me 2l leng portokalli! Kishim nje uri ujku !

Pastaj u sollem verdalle neper qytet, qendra eshte e lezetshme, pjesa tjeter eshte pa interes ... dhe ben nje vape e tmerrshme, dje ishim me pulovra, sot jemi me pantallona te shkurtra ... s'dime ku te futemi ... duke kerkuar nje vend me hije, arritem ne kete bar per te realizuar te pakten detyrat tona si blog-ues dhe per te pire nje koka kola te freskeeettt !!

Ah po, harruam, Bina gjeti me ne fund kapelen qe kerkon prej dy muajsh dhe Max bleu syzet e notit qe ia vodhen ne fillim te udhetimit ne Bolivi...